10.12.2012 18:00

Browar i sport na jednym wózku

Czy można debatować o sporcie podczas Gali Europejskich Browarników? Oczywiście! Producenci piw dyskutowali na temat sportowego sponsoringu.

Browar i sport na jednym wózku

Na specjalne zaproszenie, podczas ostatniej gali w Palais des Akademie w Brukseli, przemawiał Emanuel Macedo de Medeiros, CEO European Professional Football Leagues. W skład tej organizacji wchodzi m.in. T-Mobile Ekstraklasa.

Europejskie Stowarzyszenie Browarników zrzesza ponad 3,5 tysiąca firm branży alkoholowej na całym kontynencie. Prócz Macedo de Medeirosa, udział w gali wziął Jose Manuel Barroso (przewodniczący Komisji Europejskiej) i Herman Van Rompuy (przewodniczący Rady Europejskiej).

– Sport jest motorem gospodarki, daje zatrudnienie i społeczną interakcję na poziomie zawodowym. Sponsoring jest zaś dla niego głównym źródłem dochodu, który odgrywa ogromną rolę. – stwierdził Macedo de Medeiros.

– Jeśli kryzys w strefie euro ma zostać rozwiązany, nasze sektory muszą działać w sposób zrównoważony w środowisku biznesowym. Jakakolwiek prohibicja w kontekście sponsoringu będzie krokiem w złym kierunku. – dodał przedstawiciel EPFL.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing