10.12.2012 15:18

Nike zaprosiło na derby

Niedawne derby Manchesteru były piłkarskim świętem w całej Anglii. Nic więc dziwnego, że Nike postanowiło zmobilizować do aktywności fanów obu zespołów.

\"\"
Posiadacze specjalnych bransoletek firmy Nike, które mierzą ruch mogli wziąć udział w konkursach organizowanych wokół niedawnych derbów Manchesteru. Oferta skierowana była zarówno do fanów „Czerwonych Diabłów” jak i ich lokalnych rywali.

Uczestnicy zabawy mogli rejestrować swoje „ruchowe wyniki” z każdego dnia na specjalnym koncie na portalu Twitter, dzięki aplikacji Nike+ FuelBand dostępnej na iPhone’a czy na stronie internetowej Nike+.

Spośród kibiców obu stron wybierano najaktywniejszych, którzy mieli okazję wygrać między innymi zaproszenia do loży VIP, z której mogli podziwiać derby. Założeniem akcji było dodatkowe motywowanie kibiców do ruchu fizycznego.
\"\"

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing