09.12.2012 10:25

Baumgartner ma kłopot

Firma ubezpieczeniowa z Holandii postanowiła wykorzystać w swojej reklamie kosmiczny skok Felixa Baumgartnera i przyznać trzeba, że zrobiła to świetnie.

\"\"
Sukces marki Red Bull, która sponsorowała skok Felixa Baumgartnera jest niepodważalny. Nic więc dziwnego, że nawet firmy, które nie miały za wiele wspólnego z tym wyczynem chcą nieco ugrać przy tej okazji.

W ciekawy sposób postanowili wykorzystać skok Baumgartnera przedstawiciele firmy ubezpieczeniowej Centraal Deheer z Holandii. Nakręcili bowiem spot, który opowiada nieco alternatywną wersję wydarzeń.

Wszystko rozpoczyna się tak jak powinno. Euforia po starcie i sukcesywne unoszenie się w przestworza. Kilka wiekopomnych słów wypowiadanych nad krawędzią i skok. Tutaj zaczyna się już nieco inna historia:

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing