Ze świata 8 grudnia 2012

Kibice Arsenalu lubią ćwierkać

Pod względem popularności na portalu społecznościowym Twitter żaden zespół z Premier League nie może się równać z klubem Arsenal FC.


Odkąd zespół ten aktywował swoje „ćwierkane konto” w 2009 roku ciągle zyskuje ono popularność. Ciekawe treści i newsy sprawiły, że w zeszłym roku przybyło, aż milion nowych śledzących profil klubu Arsenal FC.

Na Twitterze przedstawiciele klubu ćwierkali już ponad 13 tysięcy razy. Jak widać profil prowadzony jest aktywnie i regularnie. Nic więc dziwnego, że szybko stał się czwartym pod względem popularności kontem sportowym na tym portalu.

Arsenal FC jako pierwszy klub z Premier League przekroczył liczbę dwóch milionów śledzących. Na początku jedyni 8% z nich przesyłało te treści dalej. Dziś aż 60% śledzących komentuje lub publikuje treści klubu na swoim profilu.

Co ciekawe treści publikowane przez Arsenal FC są drugimi co do popularności materiałami publikowanymi na portalu w języku angielskim.