Nowy dostawca piłek w Premier League po ponad dwóch dekadach
W Premier League doszło do przełomowej zmiany. Po 25 latach liga angielska zmienia dostawcę piłek meczowych.

Władze Premier League uznały, że ćwierć wieku współpracy z Nike wystarczy i warto dokonać zmiany. Od nowego sezonu piłki będzie dostarczać Anglikom inna renomowana firma, tyle że już nie z USA, lecz z Niemiec. Puma zostanie partnerem technicznym rozgrywek na Wyspach.
– To dla nas powód do zadowolenia, że możemy ogłosił, iż Puma zostanie od nowego sezonu dostawcą piłek w Premier League. Puma ma piękną historię zaangażowania w futbol od wielu lat i czekamy z ekscytacją aż zobaczymy nową piłkę używaną we wszystkich naszych meczach od tego lata – powiedział Richard Masters, dyrektor generalny Premier League.
– Umowa z Premier League, najchętniej oglądaną ligą piłkarską na świecie, jest dla nas istotnym wydarzeniem jeśli chodzi o realizację planu doskonalenia marki Puma – stwierdził dyrektor generalny Pumy Arne Freundt.
Współpraca z Premier League otwiera pole do działania na wielu dodatkowych płaszczyznach. Marka będzie częścią dużych inicjatyw: od programów piłkarskich skierowanych do społeczności i wspierających młode talenty, po intensywne kampanie marketingowe oraz wydarzenia, takie jak Premier League Summer Series.
Znani ambasadorowie
Przygoda marki z brytyjskim futbolem trwa jednak od wielu lat. Poza partnerstwem z obecnym mistrzem Anglii – Manchesterem City, PUMA ma też wielu, światowej sławy ambasadorów. Na najsłynniejszych piłkarskich obiektach możemy obserwować takich zawodników jak Kai Havertz (Arsenal), James Maddison (Tottenham Hotspur), czy Jack Grealish przedstawiciel wyżej wspomnianej drużyny z Manchesteru, która w ostatnich latach stałą się absolutnym hegemonem tych rozgrywek.
