Super Bowl już zarabia
Pod względem reklamy w sporcie, istnieją dwa okresy - przed reklamowaniem się podczas Super Bowl i po reklamowaniu się podczas Super Bowl.
Jak poinformował zarząd spółki SodaStream International Ltd., firma ta pierwszy raz w historii wykupi blok reklamowy w trakcie przyszłorocznego finału Super Bowl.
SodaStream jest autorem systemu uzdatniania wody, który pozwala na wytwarzanie napojów smakowych w domu. Firma jest obecnie największym na świecie producentem ekspresów tego typu i jest dostępna w 45 krajach.
– Masowy zasięg naszej nowej kampanii ma dotrzeć do ponad 100 milionów widzów w trakcie finału Super Bowl. Nasze zobowiązanie do takiej inwestycji jest zgodne z szerszymi wysiłkami do zwiększenia udziału w rynku na terenie Stanów Zjednoczonych i na całym świecie. – mówi Daniel Birnbaum, dyrektor SodaStream.
"The SodaStream Effect" jest obecnie dostępna na oficjalnym kanale firmy na YouTube.
– Tylko w ubiegłym roku, amerykańscy konscumenci zużyli ponad 180 miliardów opakowań napojów bezalkoholowych, a badania wykazują, że zutylizowano tylko 29% z nich. Oczekujemy, że reklama będzie inspirować do zbierania butelek i puszek. – mówi Gerard Meyer, prezes SodaStream USA.