07.12.2012 06:29

Super Bowl już zarabia

Pod względem reklamy w sporcie, istnieją dwa okresy - przed reklamowaniem się podczas Super Bowl i po reklamowaniu się podczas Super Bowl.

\"\"Jak poinformował zarząd spółki SodaStream International Ltd., firma ta pierwszy raz w historii wykupi blok reklamowy w trakcie przyszłorocznego finału Super Bowl.

SodaStream jest autorem systemu uzdatniania wody, który pozwala na wytwarzanie napojów smakowych w domu. Firma jest obecnie największym na świecie producentem ekspresów tego typu i jest dostępna w 45 krajach.

– Masowy zasięg naszej nowej kampanii ma dotrzeć do ponad 100 milionów widzów w trakcie finału Super Bowl. Nasze zobowiązanie do takiej inwestycji jest zgodne z szerszymi wysiłkami do zwiększenia udziału w rynku na terenie Stanów Zjednoczonych i na całym świecie. – mówi Daniel Birnbaum, dyrektor SodaStream.

"The SodaStream Effect" jest obecnie dostępna na oficjalnym kanale firmy na YouTube.

– Tylko w ubiegłym roku, amerykańscy konscumenci zużyli ponad 180 miliardów opakowań napojów bezalkoholowych, a badania wykazują, że zutylizowano tylko 29% z nich. Oczekujemy, że reklama będzie inspirować do zbierania butelek i puszek. – mówi Gerard Meyer, prezes SodaStream USA.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing