07.12.2012 06:07

Brytyjskie wyszukiwanie

Manchester United FC wygrywa pod względem wyników wyszukiwań stron internetowych na brytyjskiej odsłonie Google. Kto jest liderem na pozostałych listach?

\"\"Badanie przeprowadziła firma analityczna Searchmetrics, która przebadała widoczność dwudziestu zespołów Premier League w sieci.

Witryna internetowa ManUtd.com bije wszystkich rywali na głowę, z wynikiem 44,954 wyników (całe zestawienie poniżej). Zwycięzca Ligi Mistrzów – Chelsea FC – nie ma dobrej passy nie tylko na boisku, bowiem w tym zestawieniu uplasował się na czwartej lokacie. Bardzo słabo wypadł również Manchester City FC.

\"\"
Kolejnym badaniem, była widoczność zespołów na najpopularniejszych serwisach społecznościowych, z jakich korzysta się na całym świecie – Facebooka, Twittera, LinkedIn, Google+ i Pinterest. W tym względzie liderem jest Chelsea FC, która dystansuje swoich rywali. Czołówkę tworzy jeszcze Manchester United FC i Arsenal FC.
\"\"
Warto pamiętać, że oficjalne konta i strony internetowe konkurują z wydawcami gazet i pozostałych stron internetowych, dzięki czemu widoczność w wyszukiwarkach jest istotnią częścią marketingu.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing