Inter Miami i Red Bull rozszerzają współpracę
Red Bull zamierza „zasilić” kampanię marketingową Interu Miami, organizując wydarzenia z inicjatywy fanów, takie jak oferowanie swojej gamy produktów wewnątrz i na zewnątrz Chase Stadium w dni meczowe, a także zorganizowanie stoiska DJ-a w strefie kibica Inter Miami przed meczem.

Ponadto Red Bull otrzyma również branding na całym stadionie Chase w Fort Lauderdale na Florydzie i będzie występować jako partner północnej trybuny stadionu, zwykle jednej z najgłośniejszych.
Euan Warren, wiceprezes ds. partnerstwa w Inter Miami, oświadczył:
– Nasze partnerstwo z Red Bullem odzwierciedla ciągły szybki rozwój Inter Miami CF, ponieważ pogłębiamy nasze więzi z wspólną, energiczną publicznością zarówno w południowej Florydzie, jak i na całym świecie. Niezrównana pasja Red Bull do sportu i napojów funkcjonalnych, jego innowacyjne podejście do angażowania fanów i zaangażowanie w tworzenie niezapomnianych wrażeń idealnie wpisują się w naszą wizję.
Efekt Messiego
W zeszłym tygodniu klub potwierdził podpisanie i odnowienie dziesięciu umów sponsorskich z firmami z różnych sektorów. Pomimo że nie jest najwartościowszym klubem w MLS, szybko stał się jednym z najbardziej dochodowych klubów pod względem komercyjnym. Po podpisaniu kontraktu z Messim latem 2023 roku wycena klubu gwałtownie wzrosła i obecnie wynosi 1,2 mld dolarów, zaledwie 50 mln dolarów za LAFC, który jest najcenniejszym klubem z kwotą 1,25 mld dolarów.
