11.03.2025 10:13

Inter Miami i Red Bull rozszerzają współpracę

Red Bull zamierza „zasilić” kampanię marketingową Interu Miami, organizując wydarzenia z inicjatywy fanów, takie jak oferowanie swojej gamy produktów wewnątrz i na zewnątrz Chase Stadium w dni meczowe, a także zorganizowanie stoiska DJ-a w strefie kibica Inter Miami przed meczem.

Apr 27, 2024; Foxborough, Massachusetts, USA; Inter Miami CF midfielder Lionel Messi (10) in the second half against the New England Revolution at Gillette Stadium. Mandatory Credit: Eric Canha-USA TODAY Sports/Sipa USA
2024.04.27 Foxborough
pilka nozna amerykanska liga MLS
MLS: Inter Miami CF at New England Revolution
Foto Eric Canha-USA TODAY Sports/SIPA USA/PressFocus

!!! POLAND ONLY !!!
Autor zdjęcia: PressFocus

Ponadto Red Bull otrzyma również branding na całym stadionie Chase w Fort Lauderdale na Florydzie i będzie występować jako partner północnej trybuny stadionu, zwykle jednej z najgłośniejszych.

Euan Warren, wiceprezes ds. partnerstwa w Inter Miami, oświadczył:

Nasze partnerstwo z Red Bullem odzwierciedla ciągły szybki rozwój Inter Miami CF, ponieważ pogłębiamy nasze więzi z wspólną, energiczną publicznością zarówno w południowej Florydzie, jak i na całym świecie. Niezrównana pasja Red Bull do sportu i napojów funkcjonalnych, jego innowacyjne podejście do angażowania fanów i zaangażowanie w tworzenie niezapomnianych wrażeń idealnie wpisują się w naszą wizję.

Efekt Messiego

W zeszłym tygodniu klub potwierdził podpisanie i odnowienie dziesięciu umów sponsorskich z firmami z różnych sektorów. Pomimo że nie jest najwartościowszym klubem w MLS, szybko stał się jednym z najbardziej dochodowych klubów pod względem komercyjnym. Po podpisaniu kontraktu z Messim latem 2023 roku wycena klubu gwałtownie wzrosła i obecnie wynosi 1,2 mld dolarów, zaledwie 50 mln dolarów za LAFC, który jest najcenniejszym klubem z kwotą 1,25 mld dolarów.

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski