05.12.2012 11:33

Adidas na maratonie

Podczas tegorocznego Maratonu Berlińskiego Adidas przygotował dość ciekawą „ekspozycję” ukazującą zmieniające się nastroje biegaczy.

\"\"
Obok trasy ustawiono instalacje, na których graficy umieścili rysunki wykonane z myślą o kampanii marki Adidas o nazwie „my way”. Grafiki przedstawiały stany psychiczne jakie towarzyszą uczestnikom biegu wraz z kolejnymi pokonywanymi kilometrami.

Zdaniem przedstawicieli firmy Adidas wszystko zaczyna się zatem od ekscytacji, a kończy na świętowaniu. Pomiędzy tymi dwoma etapami znajdują się zaś inne jak choćby ból.

Dzięki tej akcji 40 tysięcy zawodników startujących w maratonie i zgromadzeni wzdłuż trasy kibice mogli zapoznać się z częścią kampanii marketingowej Adidasa – całkiem sprytne posunięcie. Zwłaszcza, że przy instalacjach obserwujących zabawiali didżeje.
\"\"
\"\"
\"\"
\"\"

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing