05.12.2012 10:55

Gillette wchodzi w grę

Po tym jak firma Gillette uruchomiła na portalu YouTube swój kanał piłkarski o nazwie Gillette Football Club przedstawiciele marki postanowili pójść krok dalej i…


…rozpocząć kooperację z firmą, która stworzyła jedną z najciekawszych, piłkarskich gier dostępnych na przeglądarki internetowe. Mowa o brytyjskiej firmie We R Interactive, która stworzyła grę I AM PLAYR będącą bezsprzecznym hitem.

Ponad 6 milion osób w wieku od 16-34 lat gra już w tą grę, która często nagradzana była przez różnego rodzaju kapituły. Internauci wcielają się w postać piłkarza i rozwijają jego karierę. Co ciekawe gra zrealizowana jest w technologii 3D i nie ogranicza się jedynie do boiskowych wydarzeń – swoją postać zabrać można nawet do nocnego klubu.

Od tej pory I AM PLAYR będzie pierwszą i jedyną oficjalną grą Gillette Football Club – piłkarskiego kanału na YouTube uruchomionego niedawno przez producenta akcesoriów do golenia.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing