01.12.2012 12:22

Kolejna korzyść z lokautu

Działacze KHL mogą zacierać ręce słuchając kolejnych kłótni w NHL. Lokaut sprawił, że Eurosport zwiększył zainteresowanie „rosyjskimi” rozgrywkami hokejowymi.

\"\"
Działacze Kontynentalnej Hokejowej Ligi (KHL) ogłosili kolejny sukces marketingowy, na który (choć o tym głośno się nie mówi) dość spory wpływ miała za pewne przerwa w rozgrywkach NHL.

Eurosport zakupił bowiem prawa do transmisji 60 meczów KHL na sezon na teren Azji i Oceanii. Umowa ma obowiązywać przez najbliższe 2 lata. Niestety dla nadawcy kontrakt nie obejmuje dwóch potężnych rynków – Chin i Japonii.

Przypomnijmy, że niedawno lokaut w NHL zaowocował podpisaniem przez KHL lukratywnej umowy z ESPN.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing