30.11.2012 08:50

„Edukacyjne” plakaty

Informowaliśmy o tym, że Western Union zamieni piłkarskie podania na edukację dla najbiedniejszych. Teraz prezentujemy plakaty informujące o rezultatach.

\"\"
Każde udane podanie w piłkarskiej Lidze Europy jest dla Western Union jednym dniem edukacji, który firma ta sponsoruje. Żeby pokazać efekty swojej akcji światowy lider w dziedzinie pokazów pieniężnych postanowił przygotować wykresy „a la Gmoch”.

Na plakatach umieszczone są kropki, które symbolizują udane podanie. Kropki niczym w dziecięcej kolorowance zostały połączone i utworzyły… herby klubów występujących w Lidze Europy.

Pomysł jest jasny i przejrzysty. Wykonanie również ciekawe, a idea zacna. Akcję ocenić trzeba więc pozytywnie.

\"\"
\"\"
\"\"
\"\"
\"\"
\"\"
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing