Oferta dla bezrobotnego Di Matteo
Brytyjski serwis oferujący usługi VOD zareklamował się w tamtejszej gazecie w bardzo sprytny sposób – składając swoją ofertę zwolnionemu trenerowi Chelsea FC.

W jednym z wydań gazety „Metro” w Wielkiej Brytanii ukazała się bardzo ciekawa reklama. Pod artykułem opisującym zwolnienie Roberto Di Matteo z posady szkoleniowca Chelsea FC promował się Blinkbox – serwis VOD, którego właścicielem jest Tesco. W jaki sposób?
Na niebieskim tle umieszczony został duży napis: „Pozostajesz bez pracy?”. Poniżej zastosowano zaś ewidentną aluzję do zwolnionego trenera: „Nie przejmuj się Roberto, mamy wiele filmów i seriali, które pozwolą Ci zapomnieć o kłopotach”.
W ten sposób reklamowano promocję, dzięki której każdy kto został użytkownikiem Blinkbox tamtego dnia otrzymywał 5 funtów, które mógł przeznaczyć na obejrzenie materiałów umieszczonych w serwisie.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Jak miliarder zbudował największy na świecie turniej tenisowy (na środku pustyni)?
Prawie 500 tysięcy osób przyjechało do kalifornijskiej Doliny Coachella, około 15 minut od Palm Springs, by słuchać muzyki i jeść wykwintne jedzenie, ale tłumy mają też oglądać tenis światowej klasy na Indian Wells.



