Stade de France wyróżnione
We Francji wybierano ostatnio najlepsze projekty w dziedzinie marketingu. Podparyski stadion Stade de France zgarnął jedno z wyróżnień.
Obiekt zlokalizowany na przedmieściach Paryża został wyróżniony w kategorii "Digital Marketing / Social Networks". Taka możliwość zaistniała dzięki bardzo aktywnej działalności serwisu internetowego stadefrance.com, który prężnie działał także na portalach społecznościowych.
Stade de France, który ma ponad 85 tysięcy fanów na Facebooku, jest pierwszym obiektem w dziedzinie sportu i rozrywki, który nie ustępuje popularnością takim "rywalom", jak Pola Elizejskie i Wieża Eiffla.
Pomysłem na promocję stadionu było również zaangażowanie kibiców w walkę na "ćwierknięcia". Podczas każdego meczu, fani mogą w trakcie meczu komentować Twitterowe wpisy autorstwa innych obecnych na obiekcie.
Wszystkie platformy mobilne pozwalają w każdym tygodniu na wirtualne odwiedziny 1,6 miliona osób.