Manchester City daje przykład
Pod względem wykorzystania wszelkich narzędzi marketingowych Manchester City nie ma sobie równych. Właśnie zainicjowano nowy pomysł.

Do interakcji z fanami wyprowadzono konkurs z wykorzystaniem aplikacji Instagram, która wśród użytkowników smatfonów cieszy się ogromną popularnością.
Sharon Latham, oficjalny fotograf klubu, wybiera temat fotografii, a kibice używają aplikacji i używając hashtaga #cityphotocomp. Następnie trzy najlepsze zdjęcia tygodnia publikowane są na oficjalnej stronie klubowej.
„The Citizens” to prawdziwy klub ery 2.0. Jego obecność i interaktywności w sieciach społecznościowych jest naprawdę godna pochwały.

Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Kandydat na szefa MKOl-u: kluczowe jest spotkanie przyszłego przewodniczącego z Trumpem
Juan Antonio Samaranch junior, jeden z kandydatów na nowego przewodniczącego Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, uważa, że osoba obejmująca to stanowisko powinna jak najszybciej spotkać się z prezydentem USA, Donaldem Trumpem.



