Reebok notuje straty
Adidas potwierdził w minionym tygodniu, że sprzedaż produktów marki Reebok spadła o 26% w drugim kwartale roku. To wina utraty ważnych klientów.
Adidas zapowiada jednocześnie, że Reebok rozpocznie wzrost sprzedaży dopiero w przyszłym roku, poprzez wprowadzenie na rynek nowej linii akcesoriów. Strategia marki ma opierać się na produktach fitness.
– To, czego brakowało w 2012 roku to nowe inicjatywy. Dla mniejszych marek nie jest łatwo w dzisiejszych czasach. – mówi anonimowy pracownik grupy Adidas.
Marka Reebok została kupiona przez Adidas w 2005 roku, ze względu na liczne umowy związane z angielską piłką nożną. W ostatnich latach w produktach tej firmy grali zawodnicy Liverpoolu FC, Boltonu FC, Manchesteru City FC i West Ham FC.
Obecnie, prócz sponsoringu tytularnego obiektu Boltonu, żaden zespół w Premier League i Championship nie reprezentuje tej firmy.