09.11.2012 12:08

Piwny spór NHL

Jeden ze sponsorów najlepszej hokejowej ligi świata twierdzi, że lokaut bardzo negatywnie wpływa na sprzedaż jego produktów i będzie domagać się rekompensaty.

\"\"
Lokaut zdaje się przeciągać w nieskończoność. Choć podobno hokeiści są już bliscy porozumienia z działaczami w sprawie wynagrodzeń nikt i tak nie wie kiedy NHL wznowi rozgrywki.

Tracą na tym hokejowi sponsorzy. Browar Molson Coors twierdzi, że przerwa w rozgrywkach znacząco zmniejszyła sprzedaż „złotego trunku” tego producenta w Kanadzie. Władze marki zapowiedziały, że gdy tylko lokaut się skończy będą domagać się finansowej rekompensaty.

Na chwilę obecną nie wiadomo jakie kroki zamierzają podjąć prawnicy Molson Coors. Z pewnością będzie im jednak trudno udowodnić bezpośrednią korelację pomiędzy lokautem, a spadkiem sprzedaży na terenie Kanady.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing