06.11.2012 05:37

Wilki po rebrandingu

Zlokalizowana w Salford firma graficzna Raw zajęła się \"aktualizacją graficzną\" angielskiego Wolverhampton Wanderers FC. Jak wyszło?

Zadaniem brytyjskiego studia graficznego, który przygotował m.in. album okolicznościowy poświęcony Georgowi Bestowi, było odświeżenie wyglądu obiektu Molineux, poprzez wprowadzenie nowego oznakowania i grafik.

W kooperacji z pracownikami klubu, piłkarzami i kibicami, powstały nowe logotypy i obrazy na stadionie. W niektórych miejscach znaleźć można spisane ciekawostki z historii tej drużyny.

– Wilki zleciły nam rebranding klubu. Zaangażowaliśmy do tego fanów i pracowników klubu, aby spróbować zrozumieć, co to znaczy być kibicem tego zespołu. Nowy wygląd, wybrana paleta kolorów i ich charakter doskonale odzwierciedlają osobowość tego zespołu. – przeczytać można w oświadczeniu firmy.

Celem takiego działania miało być uzyskanie efektu, jakiego nie osiągnął jeszcze żaden stadion na terenie Wielkiej Brytanii. Działacze pozbyli się "natarczywych" oznakowań, zastępując je bardziej przyjaznymi i taktownymi.

Jak wyszło? Przekonajcie się sami, odwiedzając naszą galerię TUTAJ.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing