05.11.2012 15:31

Trofeum na tournee

Jeden z partnerów Ligi Mistrzów zabrał puchar, który wręczany jest najlepszej drużynie tych rozgrywek na „wycieczkę” po Włoszech. Akcja cieszyła się popularnością…


UniCredit sponsorowało tournee pucharu po „wielkim bucie”. Trofeum pojawiło się w takich miastach jak między innymi: Mediolan, Turyn, Bolonia, Palermo czy Rzym. Okazało się, że eksponat cieszył się ogromną popularnością.

W trakcie całej podróży puchar obejrzało prawie 165 tysięcy kibiców. Niemal 38 tysięcy z nich zdecydowało się na zrobienie zdjęcia. Kibice mieli bardzo bliski kontakt nie tylko z pucharem, ale także z marką UniCredit.

Zwłaszcza, że kolejnym przystankom towarzyszyły liczne atrakcje fundowane przez sponsora. Wśród nich znalazły się turnieje dla młodych piłkarzy, ekspozycja piłkarskich pamiątek czy komputerowa symulacja strzelania na bramkę.

W akcję zaangażowani zostali także znani zawodnicy, którzy byli ambasadorami tournee. W kolejnych miastach pojawiały się zatem choćby takie gwiazdy jak: Ruud Gullit, Luís Figo, Christian Karembeu, Gianluca Vialli, Francesco Graziani, Fabrizio Ravanelli, Gianluca Pagliuca, Predrag Mijatović and Angelo Di Livio, Caryca, Ciro Ferrara, Cafu i Christian Vieri.

Aż dziwne, że w żadnym z miast nie pojawiły się feministki z Kobiecego Ruchu Femen…

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing