31.10.2012 11:37

Brazylijska piłka uziemiona

Brazylijska Federacja Piłkarska traci jednego ze swoich sponsorów. Współpracę z piłką nożną kończy przewoźnik zajmujący się transportem lotniczym.

\"\"
Współpraca pomiędzy Brazylijską Federacją Piłkarską (CBF) i TAM Airlines rozpoczęła się w 2007 roku. Od tamtej pory relacje pomiędzy tymi podmiotami układały się całkiem dobrze. Przewoźnik miał wyłączność na loty z brazylijską reprezentacją.

Niestety CBF będzie musiała poszukać nowych linii lotniczych. TAM Airlines zapowiedziało bowiem, że w przyszłym roku definitywnie zakończy współpracę z brazylijską piłką nożną. Zaoszczędzone w ten sposób pieniądze przewoźnik chce zainwestować w inne formy marketingu.

Tym samym lista sponsorów CBF została wyszczuplona do dziesięciu firm takich jak: Nike, Itau, Vivo, Guarana Antarctica, Seara, MasterCard, Nestle, Extra, Gillette i Volkswagen.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing