30.10.2012 09:05

Panini pozostaje z NBA

Najlepsza koszykarska liga świata nadal będzie współpracować z firmą produkującą pamiątki kolekcjonerskie. Jakie będą priorytety tej kooperacji?

\"\"
Panini Group to firma o uznanej marce. Nie można się dziwić jeśli ma wyłączność do produkcji kolekcjonerskich kart i naklejek dla takich lig jak choćby LFP, NBA, NHL czy NFL. Zwłaszcza, że kolekcje takie stają się coraz bardziej popularne.

Teraz przedłużyła swoją wieloletnią współpracę z NBA. Priorytetem na najbliższe lata stanie się rozwój pamiątkowego biznesu na chińskim rynku. Nic dziwnego, skoro jest to dla NBA drugi rynek po amerykańskim, jeśli chodzi o generowane przychody.

Choć produkcja tego typu pamiątek może się kojarzyć z fabrykowaniem zabawek to jest to bardzo poważne przedsięwzięcie. Nie zapominajmy, że niedawno karta przedstawiająca Blake’a Griffina została sprzedana za 38 tysięcy dolarów!

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing