25.10.2012 09:37

NFL z nowym partnerem

Rozgrywki futbolu amerykańskiego pozyskały nowego partnera. Tym razem jest to firma z branży informatycznej, która dostarczy niezbędne oprogramowania.

\"\"
Przedstawiciele NFL podpisali wieloletnią umowę sponsorską z władzami firmy SAP. Na mocy tego kontraktu SAP dostarczać będzie specjalistyczne oprogramowanie, które wykorzystywane będzie między innymi do tworzenia i prezentowania kibicom dokładnych statystyk meczowych.

To nie pierwsza współpraca tego typu jaką podejmuje SAP. Już wcześniej zawarto podobne umowy z takimi klubami jak New York Giant, New York Jets oraz San Francisco 49ers.

– SAP może być dumne, że połączy siły z NFL… Razem zbliżymy do siebie kibiców na zupełnie nowych płaszczyznach i w nowy sposób, by pozwolić im przeżywać rozgrywki NFL jak nigdy dotąd – komentował Jonathan Becher odpowiedzialny w SAP za marketing.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing