Celtic FC zmieni politykę marketingową?
Akcjonariusze posiadający udziały w jednym z największych szkockich klubów chcą całkowitej zmiany polityki marketingowej.
Grupa akcjonariuszy będzie chciała przeforsować swoje pomysły w trakcie najbliższego walnego zgromadzenia. Ich zdaniem polityka marketingowa powinna zostać całkowicie zmieniona.
Po pierwsze chcą porzucić wszelkie umowy, które wiążą ich ze sponsorami mającymi powiązania z Rangers FC. Taki kontrakt został podpisany między innymi z firmą Tennent’s, która sponsoruje także największego lokalnego rywala.
Ich zdaniem takie alianse są bardzo źle postrzegane przez kibiców i nadszedł już najwyższy czas, żeby Celtic FC zaczął podążać swoją własną ścieżką.
Chcą także dokonać zmian na koszulkach piłkarzy. Reklamę sponsora miałby zastąpić logotyp charytatywnej organizacji, której klub przekazywałby pieniądze – tak jak kiedyś czyniła to FC Barcelona na rzecz UNICEF.
„Piłkarskie władze” klubu są przeciwne takim rozwiązaniom. Czyżby szykował się poważny kryzys w środowisku władz Celtic FC?