20.10.2012 17:17

Pepsi sponsoruje hymny

Znany na całym świecie producent napojów bezalkoholowych będzie płaci gwiazdom muzyki za tworzenie hymnów drużyn NFL. Właśnie zaangażowano kolejnych muzyków.

\"\"
Pepsi od pewnego czasu łączy część swoich działań marketingowych z futbolem amerykańskim. Projektem prowadzonym z rozmachem jest tworzenie hymnów dla drużyn z NFL.

Jeszcze do niedawna zaangażowane były takie gwiazdy jak: Kelly Clarkson (Dallas Cowboys), Travie Mccoy (NY Giants), Kid Rock (Detroit Lions), Ice Cube (Oakland Raiders), Wiz Khalifa (Pittsburgh Steelers).

Teraz do tej listy sław można dopisać takich wykonawców jak Aerosmith (New England Patriots) i Lenny Kravitz (New York Jets). Do promocji tego przedsięwzięcia stworzono specjalną stronę internetową.

Zobaczymy czy piosenki tworzone w ten sposób zostaną entuzjastycznie przyjęte przez kibiców. Wydaje się jednak, że ci podejdą do hymnów dość sceptycznie.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing