NBA cenne w Chinach
Najlepsza koszykarska liga świata zawitała właśnie do Chin, gdzie promuje swoje rozgrywki pokazowymi meczami. Te cieszą się ogromną popularnością kibiców.
W ramach przedsezonowego tournee zaplanowane zostały między innymi dwa spotkania pomiędzy drużynami Miami Heat i Los Angeles Clippers. Okazały się one być ogromnym sukcesem.
Chińczykom bardzo zależało na zobaczeniu najlepszych koszykarzy świata z wysokości trybun. Dlatego też hala MasterCard Center w Pekinie zapełniła się do ostatniego miejsca.
Na pierwsze spotkanie sprzedano 17 tysięcy wejściówek. Co więcej, niektóre z nich kosztowały nawet 1,5 tysiąca dolarów! Nic więc dziwnego, że NBA decyduje się regularnie odwiedzać Chiny. Tournee po tym kraju to czysty, marketingowy zysk.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Kandydat na szefa MKOl-u: kluczowe jest spotkanie przyszłego przewodniczącego z Trumpem
Juan Antonio Samaranch junior, jeden z kandydatów na nowego przewodniczącego Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, uważa, że osoba obejmująca to stanowisko powinna jak najszybciej spotkać się z prezydentem USA, Donaldem Trumpem.



