14.10.2012 07:08

Dokonali niemożliwego

W najnowszej kampanii marki Jordan pojawia się Chris Paul. Dokładnie mówiąc pojawia się kilkanaście jego „klonów” na jednej z plaży w Kalifornii….

\"\"
Firma Jordan posiada wspaniałego patrona, który zapewnia, że marka ta nie musi wydawać na kampanie reklamowe tak potężnych środków jak konkurencja. W środowisku koszykarskim produkty tej firmy zawsze będą popularne.

Nie mniej jednak Jordan decyduje się czasem na kampanie promocyjną. Najnowsza miała miejsce w Kalifornii, gdzie ustawiono podobizny Chrisa Paula. Koszykarz ten jest rozgrywającym Los Angeles Clippers.

Wszystkie „kopie zawodnika” zostały tak stworzone, by odbiorca miał wrażenie, że przedstawiają ruchy Paula uwiecznione klatka po klatce. Trzeba przyznać, że pomysł jest dość oryginalny, a wykonanie robi wrażenie. Twórcą tej kampanii była agencja Wieden + Kennedy. Śmiało można powiedzieć, że twórcy tej akcji dokonali niemożliwego, ponieważ choć na chwilę zatrzymali czas.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing