05.10.2012 18:41

MLS i Adidas walczą z rakiem piersi

Od dłuższego czasu, październik dla Adidasa i Major League Soccer jest czasem promocji walki z rakiem piersi. Najlepiej pasuje do tego kolor różowy...

"Różowy Październik" to ogólnoświatowa kampania społeczna, mająca na celu promocję badań związanych z wykrywaniem wczesnych stadium raka piersi. W zeszłym roku na podobną akcję zdecydowali się piłkarze ze Słowenii, a także z Polski, wszystko za sprawą związków zawodowych piłkarzy (odpowiednio: SPINS i PZP).

 
W obecnym sezonie swoją aktywną pomoc zapewniają kolejny raz piłkarze występujący w amerykańskiej lidze Major League Soccer. Wybrani zawodnicy wystąpią na boisku w różowym obuwiu, a mecze rozgrywane będą różową wersją modelu Prime.
 
Fredy Montero (Seattle Sounders), Darlington Nagbe (Portland Timbers), Kenny Cooper (New York Red Bulls), Chris Pontius (DC United) i Teal Bunbury (Sporting KC) reprezentować będą swoje kluby w najbliższym miesiącu w specjalnie spreparowanych butach Adidasa.
 
– Moja żona jest ze mnie dumna. Staram się wspierać kobiety w walce z rakiem piersi. – mówi Fredy Montero.
 
– Zaprojektowałem swoje buty w prosty sposób, bo lubię prostotę. Różowe paski i sznurówki idealnie pasują do tej akcji. – dodał Chris Pontius.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing