03.10.2012 09:25

Dwie pieczenie na jednym ogniu

Przy okazji zawodów, w których mierzyli się ze sobą surferzy promowały się dwie marki – Quiksilver i DC Shoes. Ich współpraca nie powinna dziwić.

\"\"
Zawody Quiksilver Pro France zyskały sobie już sporą renomę. Do miejscowości Soorts-Hossegor zjeżdżają, by rywalizować ze sobą surferzy z całego świata. Nic więc dziwnego, że firmy, które adresują swoje produkty do tego typu klienteli chcą tam być obecne.

Najbardziej rzuca się w oczy sponsor tytularny imprezy – firma Quiksilver. Jest to australijski producent akcesoriów do surfingu, który w 1969 roku zaczynał od tworzenia boardshortów.

Od 2004 roku Quiksilver jest właścicielem marki DC Shoes – producenta obuwia, który swój asortyment kieruje głównie do fanów deskorolki i surfingu. Dlatego też DC utworzyło nieopodal plaży ogromną rampę do jazdy na deskorolce.

Steven Burke pomalował ją zaś tak, by wyglądała jak ogromna ośmiornica. Rampa cieszyła się ogromną popularnością zarówno wśród profesjonalistów jak i amatorów jazdy na deskorolce.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing