02.10.2012 08:12

Podniebne „ćwierkanie”

Przedstawiciele Paddy Power popisali się kolejną niekonwencjonalną formą reklamy. Po słynnych bokserkach przyszedł czas na golfowe, podniebne napisy.

Podniebne „ćwierkanie”


O Paddy Power zrobiło się głośno, gdy Nicklas Bendtner po zdobyciu gola na Euro 2012 „pochwalił się” swoją bielizną pokazując publiczności bokserki z nazwą tej firmy.

Najwidoczniej specjaliści od marketingu pracujący dla Paddy Power lubią niekonwencjonalne metody reklamy, ponieważ podczas golfowych zawodów Ryder Cup znów sięgnęli po niecodzienne środki.

Na mieszczącym się w Illinois polu Medinah Country Club spotkały się ze sobą drużyny USA i Europy. Miejscowa publiczność wspierała ekipę z Ameryki Północnej. Paddy Power postanowiło więc zadbać o doping dla zespołu z Europy.

W tym celu poproszono użytkowników Twittera o wypisywanie haseł zagrzewających do walki golfistów z Europy. Później wybrano z nich 60 najciekawszych wpisów, które podczas zawodów samoloty wypisywały na błękitnym niebie ponad polem golfowym.

Jak działać to z rozmachem…

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing