Red Bull zajmie się WRC
Władze FIA ostatecznie zdecydowały komu powierzą losy interesów rajdów z cyklu WRC. Zajmą się tym dwie znane firmy, które mają zastąpić NOS.
Od 2013 roku promotorem rajdów odbywających się pod szyldem WRC (World Rally Championship) będą firmy Sportsman Media Group i Red Bull Media House.
Przedstawiciele FIA (Międzynarodowa Federacja Samochodowa) od dłuższego czasu nie mogli zdecydować w czyje ręce oddać interesy WRC. W styczniu zakończono bowiem współpracę z firmą North One Sport, która zdaniem FIA nie wywiązywała się ze swoich obowiązków.
Nowy promotor będzie odpowiedzialny za inwestycje, rozwój marki WRC i zwiększenie wartości komercyjnej rajdów rozgrywanych pod tym szyldem.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Jak miliarder zbudował największy na świecie turniej tenisowy (na środku pustyni)?
Prawie 500 tysięcy osób przyjechało do kalifornijskiej Doliny Coachella, około 15 minut od Palm Springs, by słuchać muzyki i jeść wykwintne jedzenie, ale tłumy mają też oglądać tenis światowej klasy na Indian Wells.



