13.09.2011 10:41

NHL nadal z Hondą

American Honda Motor Company pozostał głównym sponsorem motoryzacyjnym ligi NHL. Przedłużony kontrakt obowiązywał będzie przez trzy najbliższe lata.

Honda, która jest partnerem tych rozgrywek od roku 2008, będzie nadal brać aktywny udział w eventach organizowanych przez operatora ligi, takich jak NHL Winter Classic oraz NHL All Star Weekend. Koncern motoryzacyjny zwiększy także swój udział w rozdawaniu nagród podczas draftu. Warunki finansowe umowy nie zostały podane do publicznej wiadomości.

– Wzrost popularności tej dyscpliny i szerszy dostęp do mediów dał nam większe możliwości promocji – mówi Tom Peyton z Hondy. – Ta współpraca idealnie nam pasuje, bo nastawiamy się na ten sam typ społeczeństwa, czyli ludzi młodych, zamożnych i wykształconych – dodaje.

– Honda jest wielkim partnerem NHL oferując swoje wsparcie w każdej kategorii. Chcemy dalszej współpracy, która rozszerzy popularność naszej gry – komentuje parafowaną umowę Keith Wachtel, wiceprezes ds. sprzedaży marki NHL.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing