NFL ma kolejnego sponsora
Koniec lokautu oznacza złote czasy dla amerykańskiej ligi NFL. Obecny tydzień przyniósł jej kolejnego poważnego sponsora, którym jest Marriott International.

Przed rozpoczęciem nowego sezonu władze ligi futbolu amerykańskiego przedłużyły ważną umowę z PepsiCo. Teraz oficjalnym partnerem rozgrywek będą hotele Marriott, które gościć będą drużyny występujące w NFL.
– To małżeństwo dwóch potężnych marek – mówi przewrotnie jeden z członków zarządu hotelowego imperium, Brian King. – Nasi klienci kochają sport, dlatego cieszymy się, że możemy im zaoferować wysoką jakość ich ulubionych usług – dodaje.
Warunki umowy nie zostały podane do publicznej wiadomości.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
MKOl planuje przywrócenie boksu do igrzysk w Los Angeles
Międzynarodowy Komitet Olimpijski zamierza podczas 144. sesji w Costa Navarino w Grecji, która odbędzie się w środę, przedstawić propozycję ponownego włączenia boksu do programu igrzysk olimpijskich w Los Angeles w 2028 roku – ogłosił prezydent MKOl, Thomas Bach.



