Sainsbury’s i niepełnosprawni
Brytyjska sieć hipermarketów wspiera niepełnosprawnych sportowców. Teraz wprowadza w życie system szkolenia dla nauczycieli wychowania fizycznego.

Sainsbury’s zostało niedawno pierwszą w historii firmą, która była jedynym sponsorem Igrzysk Paraolimpijskich. Co więcej władze korporacji chcą nadal wspierać brytyjskich niepełnosprawnych sportowców, by prowadzić ich ku medalom podczas igrzysk w Soczi i Rio de Janeiro.
Teraz mająca ponad 16% udziałów w brytyjskim rynku sieć hipermarketów rozpoczyna program szkolenia nauczycieli wychowania fizycznego. Sainsbury’s chce bowiem aktywować fizycznie niepełnosprawne dzieci.
Dzięki szkoleniu nauczyciele będą wiedzieli jak współpracować z niepełnosprawną młodzieżą. Pozwoli to im uczestniczyć w zajęciach wychowania fizycznego i podtrzymywać pogodę ducha. Być może dzięki temu wychowane zostaną następne pokolenia paraolimpijskich medalistów.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Kandydat na szefa MKOl-u: kluczowe jest spotkanie przyszłego przewodniczącego z Trumpem
Juan Antonio Samaranch junior, jeden z kandydatów na nowego przewodniczącego Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, uważa, że osoba obejmująca to stanowisko powinna jak najszybciej spotkać się z prezydentem USA, Donaldem Trumpem.



