Płaskie nie cieszy
Toshiba serią plakatów o sportowym zacięciu rozpoczęła właśnie kampanię reklamową swoich nowych telewizorów pozwalających oglądać obraz w technologii 3D.

Toshiba chcąc namówić klientów do zakupu telewizorów umożliwiających oglądanie sportowych zmagań w trójwymiarze próbuje przekonać potencjalnych klientów, że to co płaskie nie cieszy.
Jako przykład służyć ma piłka oraz opona rowerowa. Gdy przedmioty te są płaskie (pozbawione powietrza) nie mogą się na nic przydać.
Toshiba próbuje zasugerować, że podobnie jest z jakością obrazu. Pomysł niezły, ale wersji plakatów mogłoby pojawić się więcej niż tylko dwa.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
MKOl planuje przywrócenie boksu do igrzysk w Los Angeles
Międzynarodowy Komitet Olimpijski zamierza podczas 144. sesji w Costa Navarino w Grecji, która odbędzie się w środę, przedstawić propozycję ponownego włączenia boksu do programu igrzysk olimpijskich w Los Angeles w 2028 roku – ogłosił prezydent MKOl, Thomas Bach.



