19.08.2012 09:03

Bolt i Gatorade raz jeszcze

Pamiętacie reklamę Gatorade pod tytułem „I will not stop” z udziałem Usaina Bolta? Na jej kanwie powstał nowy spot nawiązujący do zakończonych Igrzysk Olimpijskich.


Znów mamy okazję oglądać najszybszego człowieka świata spokojnie spacerującego po ciemnych i mokrych uliczkach Londynu. Tym razem jednak narrator skupia się na roli jaką odegrała firma Gatorade podczas Igrzysk Olimpijskich.

Narrator podkreśla, że reklam tej marki nie było ani na stadionach, ani na słynnych londyńskich autobusach. Przyznaje, że Gatorade nie było oficjalnym sponsorem Igrzysk Olimpijskich.

Zaznacza jednak, że produkty tej marki były obecne podczas igrzysk tam gdzie były najbardziej potrzebne – wewnątrz organizmów sportowców pozytywnie wpływając na ich formę.

Trzeba przyznać, że pomysł na kampanię jest świetny. W prosty sposób nie wydając milionów dolarów na sponsorowanie Igrzysk firma Gatorade skojarzyła się z tą imprezą i to w sposób niebywale pozytywny.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing