Panini wspiera LFP
Liga hiszpańska pozazdrościła Panini albumów piłkarskich. LFP wydała przy współpracy z tą firmą własny produkt do wyklejania naklejek z piłkarzami.
13 sierpnia, na konferencji prasowej z udziałem prezesa LFP Francisco Roca Pereza i dyrektorów hiszpańskiego oddziału Panini – Juanem Pedro Martinezem oraz Joanem Hortą, zaprezentowano album do wyklejania związany z La Liga BBVA.
BBVA, sponsor tytularny rozgrywek, odnowił również swoją umowę partnerską i rozpoczął współpracę z Panini w sprawie promowania w kolekcji własnego logo. BBVA chce tym samym trafić do ponad 150 tysięcy młodych ludzi, którzy nabędą około 45 milionów naklejek.
Kolekcja będzie stale aktualizowana, dlatego wszystkie transfery dokonane do końca okna transferowego będą miały swoje miejsce także na kartach albumu.
Pierwszy raz Panini udostępni swoje produkty w wersji cyfrowej. Każda saszetka z naklejkami będzie zawierała specjalny kod, co umożliwi pobranie kolejnych czterech naklejek w wersji do druku.