11.08.2012 14:11

Sędziowskie reklamy

Duża liczba firm chce sponsorować kluby piłkarskie. Jest jednak taka, która woli zainwestować swoje finanse w stroje sędziów i to w legalny sposób.

\"\"
Agencja turystyczna Expedia umieściła swoje logo na strojach sędziów piłkarskich. Co więcej żółty znaczek podczas pracy nosić będą na swoich koszulkach także inni wysłannicy władz piłkarskich.

Umowa dotyczy takich rozgrywek jak: Barclays Premier League, FA Cup czy Domestic Cup. Łącznie daje to dostęp do ponad 2,5 tysiąca meczów w trakcie jednego sezonu. Część z nich transmitowana będzie na cały świat. Umowa obowiązywać ma zaledwie przez jeden sezon.

W Polsce od razu ktoś zbadałby piłkarskie sympatie zarządu Expedia bojąc się, że taka umowa będzie tylko przykrywką dla korupcji. Na szczęście Anglicy nie muszą się przejmować takimi kwestiami.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing