08.08.2012 07:14

Igrzyska Olimpijskie rozwojem mediów

Według ekspertów, tegoroczne Igrzyska Olimpijskie przyczynią się do rozwoju mediów. Pierwszy raz w historii, telewizja przegrywa bowiem z internetem.

Igrzyska Olimpijskie rozwojem mediów

\"\"Jak wynika ze statystyk, pierwszy raz w historii Igrzysk, więcej osób śledzi zmagania przy użyciu urządzeń mobilnych i internetu, niż przed telewizorami. To przełom, który ma wpłynąć na rozwój mediów w przyszłości.

– Londyn przejdzie do historii nie tylko ze względu na igrzyska, ale również jako sportowe wydarzenie, w którym digitalne transmisje odegrały znacznie większą rolę od tradycyjnych. – stwierdził pracownik MKOl, Timo Lumme.

Kanały informacyjne pokroju Twittera i Facebooka sprawiają, że zawodami interesuje się więcej kibiców, także tych niezwiązanych ze sportami obecnymi w Londynie.

– Wydaje mi się, że poprzez Londyn wkroczyliśmy do nowej ery przekazywania wiadomości. – dodał Lumme.

MKOl informuje, że w trakcie aktualnych Igrzysk będzie ponad 100 tysięcy transmisji, dostępnych w najróżniejszych kanałach. Dla porównania, przed czterema laty w chińskim Pekinie było to zaledwie 61 tysięcy.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing