Zawodnicy PSG dbają o kontakt z fanami
Paris Saint Germain to bez dwóch zdań jeden z najpopularniejszych klubów we Francji. Bardzo dobrze, że piłkarze sami zdają sobie z tego sprawę i chętnie kontaktują się z fanami.
Uwaga mediów francuskich na wagę i
istotę portali społecznościowych w kreowaniu wizerunku klubu
poprzez piłkarzy zwrócił najpierw Javier Pastore. Argentyńczyk,
który przybył z Palermo do PSG ma na Facebooku ponad 260 tysięcy
fanów. Dodatkowo piłkarz prowadzi bloga, ma oficjalną stronę
internetową. Wszystko przemyślane.
O podobnie dobry PR dbają i inni
gracze. Oficjalne strony mają między innymi Mamadou Sakho czy Nene.
Konta na Facebooku to rzecz nieodzowna dla nich.
Brazylijczyk Nene przyznaje, że media
społecznościowe są dla niego bardzo ważne, gdyż umożliwiają
kontakt nie tylko z kibicami z Francji, ale i z fanami z Brazylii.
Może warto, aby polscy piłkarze
wreszcie zaczęli dbać o takie kontakty i swój wizerunek? Bo póki
co najlepszą metodą jest obrażanie się na media i generalnie
wszystkich.