02.08.2012 11:15

Twins promują klub smartfonem

Baseballowy zespół Minnesota Twins wpadł na ciekawy sposób promocji zespołu. Fani obecni na stadionie, mogą angażować się w grę znacznie bardziej, niż dotychczas.

Twins promują klub smartfonem

\"\"Zespół przy współpracy z MLB Advanced Media przygotował aplikację "At the Plate", która pozwala na aktywne wspieranie swojego zespołu.

Jego idea jest prosta – kibice obecni na stadionie przewidują, co za chwilę się na nim wydarzy. Za trafne typowania zgarniają punkty, a uczestnik z ich największą liczbą wygrywa. Do odbioru nagrody konieczne jest okazanie biletu z danego spotkania.

– Nowa gra jest fajną drogą interakcjiz fanami. Telefon, zamiast odwracać uwagę od gry, pomaga skupić się jeszcze bardziej na meczu. – mówi John Avenson, wicedyrektor ds. technologii klubu.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing