Nie wygrałeś? Czy to ważne…
Twoja drużyna nie wygrała rozgrywek? Żaden problem, bowiem na internecie i tak kupisz koszulkę, w której świętować można wirtualny sukces.

Na stronie Eurosport, gdzie nabyć można odzież związaną z piłką nożną (a właściwie "soccerem"), w sprzedaży pojawiła się koszulka, która celebrować ma zwycięzcę poprzedniej edycji Ligi Mistrzów strefy CONCACAF.
Choć od dwóch lat triumfatorem imprezy jest meksykański CF Monterrey, to na koszulce pojawiło się logo amerykańskiego Realu Salt Lake City – drużyny, która awansowała do finału w 2011 roku, ale przegrała w nim właśnie z tym zespołem.
Nie było by w tym nic dziwnego, gdyby ów produkt był koszulką przygotowaną z okazji rozgrywania wspomnianego finału, w którym każdy może wygrać. Została jednak przygotowana po fakcie, aby "informować" o zwycięzcy spotkania.
Dlaczego powstała? Ciężko stwierdzić. Czemu jest jeszcze w magazynie? Też nie wiemy…

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Kandydat na szefa MKOl-u: kluczowe jest spotkanie przyszłego przewodniczącego z Trumpem
Juan Antonio Samaranch junior, jeden z kandydatów na nowego przewodniczącego Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, uważa, że osoba obejmująca to stanowisko powinna jak najszybciej spotkać się z prezydentem USA, Donaldem Trumpem.



