Sportowa gra od Jay-Z
Znany muzyk Jay-Z prywatnie jest fanem koszykówki. Nic więc dziwnego, że jego medialny przydomek postanowiono wykorzystać do promocji gry NBA 2K13.

NBA 2K13 to największy rywal serii gier o koszykówce przygotowywanych przez EA Sports. Gra oczywiście posiada licencję NBA dzięki czemu zyskuje na wartości.
Właśnie stworzono spot reklamujący najnowszą odsłonę tej gry. Okazuje się, że jej producentem został Jay-Z. Głosu do filmiku udzielił zaś sam Michael Jordan.
W spocie wykorzystano zaś wirtualne podobizny takich zawodników jak Derrick Rose, Blake Griffin czy Kevin Durant.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Jak miliarder zbudował największy na świecie turniej tenisowy (na środku pustyni)?
Prawie 500 tysięcy osób przyjechało do kalifornijskiej Doliny Coachella, około 15 minut od Palm Springs, by słuchać muzyki i jeść wykwintne jedzenie, ale tłumy mają też oglądać tenis światowej klasy na Indian Wells.



