27.07.2012 08:36

Adidas w „Metrze”

Adidas korzysta jak może z faktu, że współpracuje z organizatorami Igrzysk Olimpijskich w Londynie. Z tej okazji powstaną nawet specjalne okładki londyńskiego „Metra”.


Jedna z najpopularniejszych marek zajmujących się produkcją odzieży sportowej postanowiła na czas Igrzysk w Londynie wejść we współpracę z tamtejszym oddziałem gazety „Metro”.

Dzięki temu Adidas będzie mógł przez 17 dni pojawiać się na okładce dziennika. Może nie sam Adidas, a brytyjscy sportowcy, których portrety będą sukcesywnie umieszczane na pierwszej stronie gazety.

Będzie to największa kampania tego typu w historii marki Adidas. Choć nie podano oficjalnie jak kosztowna będzie to dla Adidasa współpraca to wiadomo, że są to kwoty milionowe.

Przygotowano także 800 kopii specjalnych, kolekcjonerwskich plakatów, które będą wierną kopią okładek.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing