Arsenal bez tlenu
Firma O2, która od dziesięciu lat wspierała finansowo klub Arsenal FC zakończyła współpracę z tą drużyną – marka ta stawia na nieco inne priorytety.
O2 w 2002 roku stało się najważniejszym sponsorem Arsenalu FC. Logo firmy pojawiło się na strojach drużyny i marka ta stała się oficjalnym partnerem klubu jeśli chodzi o usługi telekomunikacyjne.
Dzięki temu marka ta zyskiwała na rozpoznawalności. Z każdym kolejnym meczem londyńskiej drużyny coraz większa rzesza kibiców kojarzyła pozytywnie markę O2.
– Po tylu wspaniałych latach współpracy z O2 wspólnie podjęliśmy decyzję o jej nieprzedłużaniu. Życzymy oczywiście tej marce wszystkiego najlepszego podczas dalszego rozwoju – powiedział rzecznik prasowy klubu Arsenal FC.
O2 zostało już zastąpione przez afrykańskiego operatora telefonicznego – firmę Airtel. Teraz były sponsor Arsenalu skupi swoje siły na wspieraniu angielskiego rugby.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Kandydat na szefa MKOl-u: kluczowe jest spotkanie przyszłego przewodniczącego z Trumpem
Juan Antonio Samaranch junior, jeden z kandydatów na nowego przewodniczącego Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego, uważa, że osoba obejmująca to stanowisko powinna jak najszybciej spotkać się z prezydentem USA, Donaldem Trumpem.



