24.07.2012 08:53

Bohater od Old Spice

Pamiętacie reklamę Old Spice z mężczyzną, który ciągle odsłuchiwał nagrań mających mu zapewnić wiarę w siebie? Czas na kolejną, olimpijską odsłonę tej kampanii.

Bohater od Old Spice

\"\"
Tym razem podobnie jak w poprzednim spocie mężczyzna słucha taśm działających na jego psychikę, które miały wytworzyć u niego mentalność zwycięzcy. W tym przypadku rodzi się prawdziwy bohater, który tonie w morzu olimpijskich medali.

Jego losy możemy śledzić do samej śmierci. Ta jednak nie oznacza końca jego legendy ponieważ sportowiec został uhonorowany w dość specyficzny sposób.

Cały spot stoi w dość dużym kontraście do filmów mających na celu promocję firmy-matki względem Old Spice, którą jest Procter & Gamble. To konsumenci ocenią, która olimpijska taktyka bardziej się opłacała.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing