23.07.2012 09:07

Podwójne reklamy

Choć najnowsze badania wykazują, że ekspozycja marek na bandach wokół boiska jest mizerna to niektórzy i tak decydują się na ich podwojenie jak choćby Stoke City.

\"\"
Stoke City będzie pierwszym zespołem w Wielkiej Brytanii, który zainstaluje wokół swojego boiska drugi rząd elektronicznych reklam.

Władze klubu liczą dzięki temu na zwiększone przychody z tytułu sprzedaży reklam, które mają się na tych bandach znaleźć.

– Jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy pierwszą drużyną w Premier League, która oferuje swoim partnerom takie możliwości. To dla nas duży krok na przód. Zwłaszcza teraz gdy wartość transmisji telewizyjnych rośnie – stwierdził Andrew Billingham odpowiedzialny w Stoke City za marketing.

Władze klubu były już w Mediolanie gdzie na własne oczy obserwowały jak sprawuje się takie rozwiązanie. Najprawdopodobniej reklamy na drugim rzędzie band będą nieruchome, by nie kolidowały z tymi wyświetlanymi z przodu.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing