21.07.2012 09:18

„Ćwierkające” billboardy

Uniwersytet z Kentucky znany jest w całych Stanach Zjednoczonych z dobrych sekcji sportowych, które od niedawna promuje w bardzo interesujący sposób.


Uniwerek z Kentucky posiada bardzo dobre drużyny futbolu amerykańskiego i koszykówki, które jakiś czas temu rozpoczęto reklamować w nietypowy sposób.

Wszyscy użytkownicy Twittera mogą bowiem mieć wpływ na kształt kampanii reklamowej uniwersytetu. Wystarczy tylko dodać wpis, w którym zamieści się hashtag #Weareuk, by móc liczyć na to, że wpis ten ukaże się na billboardach w całym stanie.

Jak widać trend, w którym to konsumenci projektują kampanię reklamową swoich ulubionych produktów ma się dobrze i rozwija się w zawrotnym tempie. Teraz klient nie tylko decyduje o tym jakie produkty mu się oferuje, ale także w jaki sposób. Wszystko w myśl zasady „nasz klient – nasz pan”.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing