Western Union wspiera Ligę Europy
Western Union - firma zajmująca się branżą finansową - została Globalnym Partnerem i oficjalnym sponsorem rozgrywek piłkarskiej Ligi Europy.
Współpraca zostanie rozpoczęta od razu i potrwa do końca sezonu 2014/2015.
Western Union liczy na ekspozycję marki na całym świecie i dotarcie do kolejnych rynków zbytu usług. Rozgrywki Ligi Europy to nie tylko 193 profesjonalne drużyny piłkarskie z 53 krajów, ale transmisje telewizyjne w ponad 200 krajach dla 1,3 miliarda kibiców.
Firma ma na całym świecie 500 tysięcy placówek, w których klienci angażowani będą do wspierania piłkarskich zmagań. Pakiet praw licencyjnych obejmuje wykorzystanie logotypów UEFA w materiałach wideo, w internecie oraz na portalach społecznościowych.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że zostaliśmy Oficjalnym Sponsorem Ligi Europy. To co sprawia, że piłka nożna jest naprawdę wyjątkowa, to fakt, że jest uniwersalna i niezrównanie atrakcyjna na całym globie. Jako marka obecna w 200 krajach na świecie, Western Union chce umożliwić swoim klientom i partnerom uczestnictwo w świętowaniu Ligi Europy i dać im szansę uczestnictwa w tym wydarzeniu w każdym miejscu na świecie. – mówi wiceprezes i dyrektor marketingu Western Union Ventures, Diane Scott.
– Partnerstwo Western Union z UEFA to fantastyczna okazja do promocji naszej marki w skali globalnej. Znajomość Ligi Europy obejmuje zasięg światowy, licząc 92% fanów futbolu z całego świata znających turniej nawet w takich miejscach jak: Meksyk, Nigeria i Hong Kong. Ponad 1400 uczestników reprezentujących kraje 113 wzięło udział w ubiegłorocznych rozgrywkach. – dodał wiceprezes ds. globalnej marki firmy, Marc Audrit.
Jako część ogólnego wsparcia Ligi Europy, Western Union opracowuje kompleksowy program marketingowy i komunikacyjny, którego celem będzie zaangażowanie w wyjątkowy i inspirujący sposób klientów z całego świata oraz graczy.