10.07.2012 09:09

News International i Igrzyska

Znajdujący się w rękach rodziny Ruperta Murdocha potentat w dziedzinie prasy News International szykuje się na zbliżające się wielkimi krokami Igrzyska Olimpijskie.

News International i Igrzyska

\"\"
Gazety będące własnością News International rozpoczęły intensywne przygotowania do Igrzysk Olimpijskich. Pierwszym krokiem było podpisanie serii umów ze sponsorami Igrzysk takimi jak Samsung czy Adidas.

Najważniejsza jest chyba umowa podpisana pomiędzy Samsungiem i  The Times. Na jej mocy Samsung ma stworzyć specjalną wersję „Times Lite”, do której dostęp będzie możliwy dzięki tabletom i nowoczesnym telefonom komórkowym. Ma to zwiększyć dostępność materiałów oferowanych przez gazetę.

The Sun postawiło zaś na współpracę z Adidasem. Na mocy podpisanej pomiędzy tymi firmami umowy obie strony będą zachęcać Brytyjczyków do wspierania swoich sportowców. Patronem koordynującym akcję będzie The Sun. Adidas zaś zadba o to, by najciekawsze propozycje czytelników znalazły się na przepaskach, które nosić będą brytyjscy sportowcy.

Procter & Gamble został zaś sponsorem Olimpijskiej Księgi Gości, która zostanie opublikowana w ten weekend w The Sunday Times.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing