02.07.2012 12:21

Dekada futbolu bez Opla

Koncern motoryzacyjny Opel wraca do sponsorowania piłki nożnej po dziesięciu latach nieobecności. Na chwilę obecną, firma parafowała już cztery umowy.

Były partner FIFA, UEFA, Bayernu Monachium i Piłkarskiej Federacji Irlandii został nowym sponsorem Bayeru Leverkusen, SC Freiburg, FSV Mainz i Fortuny Düsseldorf. Wszystkie drużyny występować będą w tym sezonie w 1. Bundeslidze.
 
Producent samochodów będzie oficjalnym partnerem Bayeru przez dwa lata oraz dostawcą samochodów dla Mainz przez trzy lata. Dla dwóch pozostałych drużyn również będzie oficjalnym dostawcą pojazdów, ale długość umowy została sformułowana na "kilka lat".
 
Wszystkie oferty mają być okraszone kampaniami reklamowymi, które znajdują się w fazie produkcji.
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing